Blog Arşivi

Duyuru


04 Şubat 2021

Google Play Güncellemesi Yüklenmiyor (Çözümü)

 Benim de karşılaştığım bir sorun olunca çözümü için onlarca web sitesini taradım, anlatılanları uyguladım, ancak bir sonuca ulaşamadım. 

Yerli sitelerde sorunun çözümünü bulamayınca yurt dışına açıldım. Yabancı kaynaklarda çeşitli çözüm önerileri sunulmuş hatta bazı yerli siteler alıntı yapmadan, denemeden çözüm olarak yayınlamışlar.

Sorunun Çözümü

Burada ki sitede buldum.

Açıklama şu şekilde;

---------------------------

Play Hizmetlerini Manuel Olarak Güncelleyin

Bunun için Play Services'in APK dosyasını indirmeniz ve manuel olarak yüklemeniz gerekir. İşte adımlar:

1. Adım: Google Play Hizmetlerinin en son sürümü için APK dosyasını APKMirror.com gibi güvenilir bir kaynaktan indirin.

Adım 2: Yüklemek için indirilen dosyaya dokunun. Üçüncü taraf uygulamaların başka uygulamaları yüklemesine izin vermeniz istenecektir. İzin verin ve Play Hizmetlerini yükleyin.

3. Adım: Telefonunuzu yeniden başlatın, sorununuz çözülecektir.

Sorun devam ederse uygulamanın yeni yerine önceki bir sürümünü indirin. Güncelleme prosedürü MIUI çalışan telefonlarda biraz farklı olacaktır .

------------------------------------------

Sorunu yukarıda anlatıldığı gibi çözdüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kişi ve kurumları hedef alacak yorumlar ile siyasi ve ideolojik yorumlar yapmayın lütfen.